duminică, 6 mai 2012

Vintage my love...

Da, am fost la Wedding Expo in perioada 26.04-29.04.2012 si va marturisesc sincer ca acolo, am gasit cel mai frumos buchet de mireasa pe care mi l-am putut imagina vreodata.Imi plac florile naturale si pana in momentul in care am descoperit aceasta opera de arta, eram absolut convinsa ca buchetele si florile artificiale in general, sunt kitschoase.Ei bine mi-am schimbat parerea si va las sa admirati si voi acest buchetel vintage - Romantic Bride, pe numele lui.

Toate drepturile asupra fotografiei apartin Still for Style 

Buchetul de mireasa este confectionat din mai multe tipuri de material textil in nuante de ivory, bej, crem. Florile din buchet sunt accesorizate cu perle si "broderie" din metal de culoarea bronzului antichizat.
Intregul buchet emana un aer romantic si delicat. Este potrivit pentru mirese care iubesc rafinamentul si detaliile bine lucrate si conturate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu